INNOVATION IS THE KEY

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Ab, ut, laboriosam.

Share this post

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


MARKETING W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Czas na socjalizację.

Robimy marketing który zapewnia doskonałe zaangażowanie i ROI*. Nasze kampanie marketingowe w mediach społecznościowych koncentrują się na danych demograficznych i danych o odbiorcach w celu optymalizacji wyników i zwrotu. Dzięki zaawansowanemu celowaniu na Facebooku, Twitterze, LinkedIn, YouTube, możesz dotrzeć do swojej grupy docelowej w większej liczbie miejsc niż kiedykolwiek wcześniej.

Wyciąganie potencjału z mediów społecznościowych może być trudne. Jednak przy odpowiednim wsparciu wykorzystanie mediów społecznościowych może dać znaczące efekty.

Bycie społecznym to coś więcej niż tylko uczestnictwo. Dzięki zastosowaniu sprawdzonych strategii i technik możesz uzyskać znaczny zwrot z inwestycji i osiągnąć znaczących celów komercyjnych.

W przeciwieństwie do innych, skupiamy się na zwiększeniu liczby konwersji, a nie tylko ruchu. Śledzimy wszystkie dane, odpowiednio je analizujemy, dostarczamy przydatne informacje i realizujemy niezbędną strategię, aby nadal osiągać lepsze wyniki. Wszystkie nasze strategie kryją w sobie ludzką inteligencję, która jest kluczem do sukcesu naszych klientów. Nie spieszymy się, aby dowiedzieć się o Twojej firmie, zrozumieć cele, dowiedzieć się o konkurencji i przeanalizować wszelkie dane niezbędne do zapewnienia, że ​​mamy wszystko, czego potrzebujemy, aby uzyskać wyniki. Nasz zespół naprawdę dokłada starań, aby sprawdzić, czy jesteśmy w dobrej formie przed rozpoczęciem związku.

 


*ROI - (ang. return on investment, zwrot z inwestycji) – wskaźnik rentowności stosowany w celu zmierzenia efektywności działania przedsiębiorstwa, niezależnie od struktury jego majątku czy czynników nadzwyczajnych.

ANALITYKA MARKETINGOWA

Analityka marketingowa określa, które działania marketingowe generują większą sprzedaż i które działania mają wpływ na wyniki finansowe. Na przykład Twój blog jest skuteczny w pozyskiwaniu potencjalnych klientów, ale czy są to potencjalni klienci generujący sprzedaż?

Analityka marketingowa pomaga zrozumieć trendy klientów i działania marketingowe na każdym etapie cyklu sprzedaży.

Wizyta każdego użytkownika na stronie pozwala na gromadzenie danych na temat jego zachowań, dokonywanych wyborów, miejscach wejść i wyjść ze sklepu, miejsc , w których podejmuje decyzje zakupowe itd.

W połączeniu z różnego typu urządzeniami: komputery stacjonarne, laptopy, smartfony można wyciągać wnioski, w których fizycznie miejscach i z jakiego typu urządzeń korzystając użytkownik dokonuje zakupu w sklepie internetowym.

Dane te mogą odegrać kluczową rolę w procesie zakupowym każdego użytkownika.

 

Analityka internetowa to proces, który obejmuje gromadzenie danych, ich analizę, stawianie rekomendacji oraz podejmowanie działań. Narzędzia analityczne typu Google Analytics pozwalają na monitorowanie tego, co dzieje się na stronach sklepu internetowego oraz w jego otoczeniu.

Wizyta każdego użytkownika na stronie pozwala na gromadzenie danych na temat jego zachowań, dokonywanych wyborów, miejscach wejść i wyjść ze sklepu, miejsc , w których podejmuje decyzje zakupowe itd.

W połączeniu z różnego typu urządzeniami: komputery stacjonarne, laptopy, smartfony można wyciągać wnioski, w których fizycznie miejscach i z jakiego typu urządzeń korzystając użytkownik dokonuje zakupu w sklepie internetowym.

Dane te mogą odegrać kluczową rolę procesie zakupowym każdego użytkownika.